Strona startowa - Bosch w Polsce

Forum prasowe Bosch

Informacje prasowe
Konferencje prasowe
Informacje o firmie

Wyszukiwarka informacji

Dział


Szukana fraza



Zakres dat



Serwis e-mail

Wyślemy Ci informacje prasowe Bosch e-mailem

zapisz się / zmień / usuń

Informacje o firmie

Bosch w Polsce Bosch na świecie

Inne spółki Boscha w Polsce

BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Bosch Rexroth

Kanał RSS

Kanał RSS z informacjami prasowymi

subskrybuj

#LikeABosch: Bosch rozpoczął cyfrową kampanię wizerunkową IoT


Umocnienie wiodącej pozycji w obszarze Internetu rzeczy

Zdjęcia (3)

Zdjęcie do informacji: #LikeABosch: Bosch rozpoczął cyfrową kampanię wizerunkową IoT
Zdjęcie do informacji: #LikeABosch: Bosch rozpoczął cyfrową kampanię wizerunkową IoT
Zdjęcie do informacji: #LikeABosch: Bosch rozpoczął cyfrową kampanię wizerunkową IoT
Pobierz treść
8 stycznia 2019
Informacja prasowa
Informacje ekonomiczne
liczba zdjęć: 3
  • Bosch podkreśla swoje kompetencje w dziedzinie IoT, wykorzystując hiphop i humor
  • Kampania rozpoczyna się 7 stycznia podczas targów elektroniki użytkowej CES 2019 w Las Vegas
  • Dyrektor marki Bosch, Boris Dolkhani: – W Internecie rzeczy wszystkie drogi prowadzą do Bosch


Stuttgart / Las Vegas – „Like A Bosch” – to hasło jest motywem przewodnim nowej światowej kampanii wizerunkowej koncernu, która rozpoczyna się 7 stycznia 2019 roku, w dniu inauguracji największych na świecie targów elektroniki użytkowej CES w Las Vegas. Celem kampanii jest zwiększenie znajomości marki Bosch, jako wiodącego dostawcy produktów i rozwiązań zintegrowanych w internecie. Centralnym punktem odniesienia działań reklamowych jest hiphopowy teledysk, którego bohater świetnie odnajduje się w świecie Internetu rzeczy (Internet of Things, IoT).
 
„Like A Bosch” to kampania niezwykła dla założonego w 1886 roku przedsiębiorstwa, jeśli chodzi o podejście i wydźwięk. Reklama wykorzystuje znany slogan „Like A Boss”, który urósł do rangi fenomenu internetowego. W sieci można znaleźć wiele filmików „Like A Boss”, które mają kilkudziesięciomilionową widownię. Każdy film pokazuje sekwencje z udziałem zwykłych ludzi, którzy dokonują niezwykłych wyczynów, wykonują skomplikowane akrobacje sportowe lub w spektakularny sposób radzą sobie z trudnymi sytuacjami. W czasie kampanii motyw „Like A Boss” został przekształcony w „Like A Bosch” (pol. „Tak jak Bosch”). Młody człowiek, będący bohaterem filmu reklamowego Bosch, pozostaje panem każdej sytuacji dzięki zintegrowanym rozwiązaniom Bosch. Przy pomocy smartfona z prawdziwą maestrią steruje swoim autem, kosiarką i ekspresem do kawy.  
 
Trend IoT jako viral
– Stworzyliśmy strategię komunikacji, która wykorzystuje światowy fenomen internetowy i w sposób humorystyczny go interpretuje – mówi Boris Dolkhani, dyrektor marki Bosch. – W Internecie rzeczy wszystkie drogi prowadzą do Bosch. To jasny przekaz kampanii - dodaje. Aby dotrzeć do szerokiej rzeszy odbiorców, koncern zamierza nadać trendowi IoT charakter viralu, który rozprzestrzeni przekaz we wszystkich istotnych kanałach komunikacyjnych. Tutaj Bosch liczy także na swoich pracowników, których jest ponad 400 000 na całym świecie i którzy mogą stać się naturalnymi ambasadorami kampanii, „lakując” i udostępniając filmy na swoich profilach. W dalszej części roku pojawią się kolejne filmy produktowe poświęcone obszarom IoT Connected Mobility i Connected Living Bosch. Kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję reklamową Jung von Matt z Hamburga będzie prowadzona w kanałach cyfrowych i społecznościowych.
 
Transformacja koncernu
Bosch w dalszym ciągu umacnia swoją pozycję wiodącego przedsiębiorstwa IoT: w 2017 roku marka sprzedała 38 milionów urządzeń podłączonych do internetu, spośród około 27 000 programistów zatrudnionych w koncernie, aż 20% pracuje nad aplikacjami związanymi z IoT. Według szacunków Bosch, do roku 2020 wartość światowego rynku w obszarze IoT będzie zwiększać się o 35% rocznie, do 250 mld USD. Do tego czasu koncern planuje zintegrować z internetem wszystkie swoje urządzenia elektroniczne. Do każdego urządzenia będą w przyszłości oferowane usługi cyfrowe, a kluczem do nich jest sztuczna inteligencja.
Kampania „Like A Bosch” – materiały i dodatkowe informacje: www.bosch.com/internet-of-things
Bosch na targach CES 2019
STOISKO BOSCH: czynne od wtorku do piątku, 8-11. 01.2019, Central Hall, stoisko nr 14020
OBSERWUJ firmę Bosch na targach CES 2019 na Twitterze: #BoschCES
PANELE DYSKUSYJNE Z UDZIAŁEM EKSPERTÓW BOSCH:
- Środa, 9.01.2019, godz. 9:00–10:00 (czasu lokalnego)
„Connected Home Innovations” z udziałem Anne Rucker, Global Head of Digital Strategy, Venetian, Level 4 Marcello 4405
- Środa, 9.01.2019, godz. 9:00–10:00 (czasu lokalnego)
„Technology, Jobs, and the Future of Work” z udziałem Charliego Ackermana, Senior Vice President of Human Resources North America, Las Vegas Convention Center, North Hall N258
- Środa, 9.01.2019, godz. 14:15–15:15 (czasu lokalnego)
„IoT to the Max, Thanks to 5G" z udziałem Daviego Sweisa, Vice President of Web Business, Las Vegas Convention Center, North Hall N256

EK03-01.19

Osoba odpowiedzialna za kontakt z dziennikarzami

Marta Surowiec - Forum Prasowe Bosch

Marta Surowiec

(22) 715 48 06

Pliki do pobrania

© Robert Bosch Sp. z o.o.